Plastic & Aesthetic

ניתוחי הצמדת אוזניים

ניתוח הצמדת אוזניים

סובלים מאוזניים בולטות? מעוניינים לשים סוף אחת ולתמיד לכל המבטים, הגיחוכים וקריאות הגנאי מהם סבלתם כל השנים עוד מתקופת הילדות? בעזרת ניתוח פשוט ולא מסובך ובעלות הגיונית, תוכלו לבצע ניתוח פשוט של הצמדת האוזניים ואם יש צורך גם ניתוח פלסטי להקטנה ועיצוב.

ניתוחי הצמדת אוזניים – מרפאתו של ד"ר מור

מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ בקליניקה של ד"ר מור, אחד הרופאים הפלסטיקאים המובילים בתחום ולקבל ייעוץ אישי לגביי אופן הטיפול, כיצד תיראו לאחר מכן, זמן הטיפול וכדומה.

הצמדת אוזניים בהליך פשוט

הגיע הזמן להפסיק להתבייש באוזניים שלכם, לנסות להסתיר אותם בעזרת השיער וכדומה, ולאחר ניתוח קל יחסית תיווכחו שהאוזניים שלכם פחות בולטות בצורה משמעותית ולא תצטרכו עוד להסתיר אותם בשום צורה, התוצאות טבעיות ונהדרות ומאפשרות לכם ללכת בביטחון וללא כל צורך בהסתרה של האוזניים שלכם.

ד"ר מור מומחה בפיסול אוזניים ואף, יבצע את הניתוח בהרדמה מקומית או כללית, יסיר עודפי עור מאחורי האוזניים ועודפי סחוס במידת הצורך, ואף יבצע פיסול בקפל האוזן במידה וזה יידרש. כך תהנו מאוזניים סימטריות ובעלות נראות טבעית ויפה .

רבים סובלים מהתופעה של אוזניים בולטות ואינם יודעים מה לעשות ולא מודעים כלל שכיום אפשר לבצע את ניתוחי הצמדת אוזניים ביתר קלות בקליניקות המורשות לכך ובעזרתו של מנתח פלסטי מומחה מהשורה הראשונה בארץ.

ניתוחים פלסטיים – מרפאתו של ד"ר מור

בנוסף לניתוח הצמדת אוזניים אפשר לבצע ניתוח אף, ניתוחי מתיחת פנים ומגוון טיפולי פנים כמו הרמת עפעפיים ועוד וכל מי שמרגיש או מרגישה צורך בריענון הפנים או סובלים מבעיה בפנים המחייבת התערבות כירורגית, מוזמן ומוזמנת להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר ולקבל ייעוץ ראשוני ללא עלות מד"ר מור, מהרופאים המנתחים הבולטים בתחום הפלסטיקה הכירורגית בישראל עם ניסיון עשיר ומאות לקוחות מרוצים שזכו להיות מטופלים תחת ידיו הנאמנות ולהנות מתוצאות נפלאות ושיפור מראה הפנים והגוף עם מגוון טיפולים אסתטיים מתקדמים לכל הגוף לרבות שאיבת שומן, הגדלת חזה ועוד.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >