Plastic & Aesthetic

ניתוח הגדלת חזה השוואת מחירים

ניתוח הגדלת חזה

חזה האישה הוא ללא ספק פלא הבריאה והאיבר המושך והמרתק ביותר בגוף האישה, ולכן אין זה פלא שכל אישה מעוניינת בחזה יפה ואסתטי. ידוע שהחזה נוטה ליפול במרוצת השנים ולאחר לידות . לשם כך אפשר כיום לבצע ניתוח הגדלת חזה בקלות ובעלות לא גבוהה כבעבר. בנוסף אפשר לבצע ניתוח הגדלת חזה מסיבות בריאותיות ואסתטיות כאשר החזה לא סימטרי בצורה מוגזמת ועוד.

מחיר של ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הפך למוצר מדף במחיר בר השגה לנשים רבות ולכן נשים רבות מבצעות אותו. עלות הטיפול תלויה בסוג השתלים כמו גם בגורמים אחרים. לקבלת הצעת מחיר נשמח לייעץ לך בטלפון או לחזור אלייך עם השארת פרטים.

שימוש בשתלים לשדיים היא דרך נהדרת להדגיש את הגוף הנשי. נשים בעלות שדיים קטנים או לא פרופורציונאליים אשר איבדו את נפח השד, יכולות לשפר סימטריה, מרקם וגודל באמצעות ניתוח להגדלת חזה ושתלי סיליקון.

מיקום השתלים בשדיים

במהלך הייעוץ הראשוני נדון לגבי הגודל, הצורה והמיקום המתאימים ביותר עבורך כאשר על פי רוב השתלים מוחדרים בקפל התת שדי כך שהם נסתרים מהעין ובאופן כללי שתלים לשדיים ממוקמים מעל או מתחת לשריר החזה בהתאם למצב החזה של המטופלת. במהלך הניתוח, ממקם ד"ר מור את השתלים בשדיים בעדינות ונעזר בניסיונו הרב כדי לבנות ולעצב לך את החזה היפה ביותר בצורה מיטבית לקבלת מראה שדיים כמה שיותר טבעי, יפה ואסתטי.


ניתוח הגדלת חזה השוואת מחירים – ד"ר מור

קיימים כיום מגוון מקומות לביצוע ניתוח הגדלת חזה אך אין ספק שרק מנתח פלסטי מוסמך ומיומן בעל ניסיון רב וקליניקה פרטית יכול להגיע אתך לתוצאות הטובות ביותר הן בשל המקצועיות והן בשל הליווי האישי וההבנה שניתוח הגדלת חזה או דבר אינטימי שדרוש רופא מיומן בעל ידע רב וניסון רב בתחום אשר עיצב תחת ידיו חזה של מאות נשים והתאים שתלים למגוון שונה של שדיים, בכל צורה וגודל.

מתעניינת לגביי ניתוח הגדלת חזה מחירשתלים, זמן החלמה סיבוכים, הנחיות לגבי מעקב וכו'?הגיעי לפגישת ייעוץ ראשונית במהלכה תקבלי את כל הפרטים הדרושים לך באווירה נינוחה.

לקבלת מידע נוסף על ניתוח הגדלת חזה מחירים וניתוחים פלסטיים נוספים במרפאתו של ד"ר מור השאירי פרטים עכשיו ונחזור אלייך בהקדם לגביי ניתוח הגדלת חזה עלות ובדיקת התאמה לניתוח.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >