Plastic & Aesthetic

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון

אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה קיימת תופעה בעולם הניתוחים הפלסטיים ובכלל בתחום הביוטי והאנטי אייג'ינג, לבצע את הטיפולים הללו בכל מיני מקומות, חלקם לא מורשים ובחלקם יש אנשי מקצוע לא מתאימים לביצוע ההליך שהוא אמנם קצר ופשוט יחסית אך יכולים להיגרם ואכן נגרמים ״תאונות״. לא אחת, וכשמדובר בשפתיים שלכם אתם ממש לא רוצים שזה יקרה.

עיבוי שפתיים בסיליקון “בשיטה הבטוחה”.

עובדה היא שמטופלות רבות מגיעות למרפאתו של ד"ר מור לניתוח הסרת סיליקון מהשפתיים, בין אם בשל  עיבוי שפתיים שלא עבר בהצלחה או מכל סיבה אחרת. ניתוח פלסטי, ולו הפשוט ביותר או עיבוי שפתיים או כל ניתוח אחר חייב להיעשות בקליניקה מסודרת אותה מפעיל רופא מנתח מוסמך בעל ניסיון וכישורים, אשר יודע מה הוא עושה, מכיר את ההליך לפני ולפנים ,ומספק לך את החומרים האיכותיים והבטוחים ביותר לתוצאות מוצלחות, גם מבחינה אסתטית . לא מספיק לדעת איזה חומר להזריק לשפתיים ובמדויק , אלא לדעת איך לעשות זאת בצורה כזאת ששומרת על מראה טבעי של השפתיים, שומרת על פרופורציות נכונות וכדומה.

מתעניינת בהליך עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר סוגי טיפול ועוד? ד"ר מור הינו אחד הרופאים המנתחים הפלסטיים המובילים בישראל עם רזומה עשיר והשתתפות פעילה בפלטפורמות רבות הקשורות לענף לרבות תכניות טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ומגזינים מובילים בתחום בהם הוא לוקח חלק, מרצה ומסביר לגבי סוגי הטיפולים השונים וההבדלים ביניהם, ניתוחים פלסטיים פשוטים ומורכבים כאחד, חידושים טכנולוגיים בתחום ועוד.

בקליניקה של ד"ר תמצאו מגוון טיפולי אסתטיקה מתקדמים עם ובלי התערבות כירורגית החל מניתוחי אף ואוזניים, דרך מתיחת פנים, תיקון שפתיים עם סיליקון, שאיבת שומן, מתיחת בטן, ועוד עשרות טיפולים בהתאמה אישית ללקוח. נשמח לסייע לכם בכל שאלה בטלפון או לחזור אליכם בהשארת פרטים באתר.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

שאיבת שומן קטנה/ גדולה

ניתוח שאיבת שומן ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הטיפולים השכיחים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים ותוצאותיו משפרות בצורה דרמטית את חייהם של אלה

קרא עוד >