Plastic & Aesthetic

ניתוח מתיחת פנים לגברים

ניתוח מתיחת פנים לגברים

אם בעבר ניתוח מתיחת פנים לגברים לא היה מקובל ורק נשים נהגו לבצע ניתוחים אסתטיים וקוסמטיים, הרי שכיום בעידן המודרני יותר ויותר גברים שהגיעו לגיל הנכון ורוצים לשפר את המראה שלהם, מבינים שאין בכך כל בעיה ואפשר לבצע כיום ניתוח מתיחת פנים לגברים בעלות לא גבוהה יחסית, עם תוצאות מעולות שמשיבות אתכם כמה שנים אחורה ומאפשרות לכם להיראות רעננים ולהרגיש טוב.

מתיחת פנים לגברים – כל סוגי הטיפולים 

במרפאתו של ד"ר מור תוכלו לבחור ממגוון טיפולי אסתטיקה עם או ללא התערבות כירורגית ותקבלו את כל המידע הדרוש על מנת להבין איזה טיפול מתאים לכם ביותר, כיצד הוא יבוצע, ואיך תראו לאחר מכן.

על פי רוב, גברים מבצעים ניתוחי הרמת עפעפיים וכן מתיחת פנים לגברים , התוצאות נהדרות ומראה הפנים לאחר הניתוח הופך אתכם צעירים בכמה שנים  , תורם רבות להרגשה ולביטחון ונותן לכם להרגיש צעירים ויפים בקלות.

ניתוחי פנים נוספים שאפשר לבצע בקליניקה של ד"ר מור הם ניתוחי אף, ניתוחי אוזניים ועוד וכמובן ניתוח מתיחת פנים לגברים, ניתוח הנמנה על הניתוחים הפופולריים ביותר להצערת הפנים.

מתיחת הפנים מפחיתה את סימני הגיל, את רפיון עור הפנים ואת תופעת ה- JOWLS (צניחת ה'בולדוג' בצידי הסנטר) כמו גם תורמת להסרה של קמטים עמוקים ועוד.

הניתוח מבוצע בקפידה על ידי ד"ר מור, רופא כירורג בכיר ומומחה בתחום הניתוחים הפלסטיים והאסתטיים, בשיטות הטיפול החדשניות ביותר, במינימום כאב ועם זמן החלמה קצר יחסית, כאשר הניסיון הרב והידע שצבר הרופא המטפל בארץ ובחו"ל תורמים רבות להצלחת הניתוח, כאשר יש צורך במשנה זהירות ודיוק רב על מנת לא לפגוע בעצבי הפנים.

לפרטים נוספים, קביעת תור לבדיקת התאמה וייעוץ לגביי סוגי ניתוחי פנים ועוד, השאירו פרטים או צרו קשר עוד היום לקבלת מענה לכל שאלה.

גלשו עוד באתר למציאת טיפולים אסתטיים נוספים ומגוון ענק של ניתוחים פלסטיים מקצועיים בשיטות הטיפול המתקדמות ביותר במרפאתו של ד"ר מור.

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >