Plastic & Aesthetic

הזרקת סיליקון בשפתיים מחירים

הזרקת סיליקון בשפתיים

נשים רבות וכן גברים מתעניינים בטיפול הזרקת סיליקון בשפתיים מחירים ותוצאות. במרפאתו של ד"ר מור תיהנו מהטיפול הטוב ביותר ובמידה ותרצו לבצע גם את התהליך ההפוך של הסרת סיליקון מהשפתיים הרי שהגעתם למומחה המוביל בתחום זה בישראל שפיתח את הטכניקה  ואף זכה בפרס על כך, והציג אותה בארץ ובעולם.

הזרקת סיליקון בשפתיים – הסרת סיליקון מהשפתיים

המראה של שפתיים מלאות היה מאז ומעולם סימן היכר למראה מושך ואטרקטיבי עבור נשים. כיום קיימות מספר שיטות להגדלת השפתיים, בין עם בעזרת הזרקת  היאלרונית , שומן עצמי ועוד. בנוסף לכך נשים רבות אשר ביצעו הזרקת סיליקון לשפתיים בעבר מעוניינות להסירו או להפחית את הכמות.

הקטנת שפתיים לאחר הזרקת סיליקון בשפתיים

ד"ר מור פיתח שיטה ייחודית להוצאת סיליקון עודף מהשפתיים שזיכתה אותו בפרס האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והוכתרה כעבודה הקוסמטית המצטיינת של האיגוד לשנת 2009!טכניקה בלעדית זו שפיתח ד"ר אלדד מור להסרת סיליקון מהשפתיים ופיסולן בצורה אסתטית הוצגה בכנסים בין לאומיים רבים בעולם! מוזמנים לקרוא על כך עוד באתר כמו גם לעבור על תפריט טיפולי האסתטיקה והניתוחים הקוסמטיים הרבים שניתן לבצע בקליניקה.

מוזמנים להשאיר פרטים באתר לקבלת ייעוץ ראשוני ובחינת התאמה לטיפול הסרת סיליקון מהשפתיים, הזרקת סיליקון ומגוון טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים עם או ללא התערבות כירורגית לקבלת מראה צעיר ומחודש בשיטות הטיפול המובילות והמתקדמות בעולם, מידיו המנוסות והמוכשרות של ד"ר מור, אשר הוכיח את יכולותיו הגבוהות בתחום והפך לאחד הרופאים המנתחים הפלסטיים הבכירים בישראל.

סיליקון בשפתיים – המראה המושלם

לצד טיפול זה ד"ר מור מציע מגוון טיפולי פנים וגוף בתחום האסתטיקה הרפואית כאשר טיפולי הסיליקון בשפתיים הם בין הפופולריים ביותר בקליניקה גם בקרב מפורסמים רבים שעברו תחת ידיו ונהנו מהשיטה שפיתח להסרת סיליקון. לפניכם רשימת הטיפולים הנוספים שאפשר לבצע בקליניקה (מוזמנים להשאיר פרטים לחזרה או ליצור קשר עכשיו לקבלת פרטים נוספים ומידע לגבי כל טיפולי וטיפול):

  • הסרת סיליקון מהשפתיים, הגדלת חזה, הרמת חזה, עיצוב והקטנת חזה, ניתוח הגדלת ישבן, שאיבת שומן לפיסול הגוף, מתיחת בטן, ניתוחי אף, ניתוחי אוזניים, טיפולים כירורגיים מינימליים, גניקומסטיה ועוד!

חושבים על ניתוח פלסטי ברמה הגבוהה ביותר? הגעתם למקום הנכון. הרגישו בטוחים ובטוחות להשאיר פרטים בדיסקרטיות ולקבל מידע חשוב לגבי כל הטיפולים ולהגיע לבדיקת התאמה קצרה ופשוטה לפני תחילת הטיפול.

מאמרים נוספים

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >

שאיבת שומן קטנה/ גדולה

ניתוח שאיבת שומן ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הטיפולים השכיחים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים ותוצאותיו משפרות בצורה דרמטית את חייהם של אלה

קרא עוד >