Plastic & Aesthetic

מידע וטיפים לגבי מתיחת פנים

תמיד שאלת את עצמך, מה הסוד של אלו שנראות טוב כל כך גם בגיל מאוחר? האם זה תכשיר מיוחד? איפור יוקרתי? גנים טובים? התשובה בכל המקרים היא שלילי חזק. סביר להניח שמראה צעיר ורענן בגיל מאוחר הוא תוצאה של ניתוח מתיחת פנים.

מה זה מתיחת פנים?

מתיחת הפנים הוא בין הניתוחים הפופולריים ביותר בארץ ובעולם. הוא מרענן את העור , מותח את הרפיון והדלדול ומחזיר את העור ומעטפת השרירים ( SMAS)למקומם הטבעי. בנוסף ניתן להחליק את הקמטים ולהקנות לעור מראה צעיר ומרשים. אלא שביצוע ניתוח מתיחת פנים מחירים ועלויות אינו זול ולכן נשים רבות מעדיפות לפנות לפתרונות הקיימים בשוק כמו מסיכות פנים וקרמים שמבטיחים למצק את העור ולהשיב לו את הרעננות והזוהר שפעם היו בו. אלא שבסופו של דבר, מדובר בהוצאה של עשרות אלפי שקלים, בעוד ביצוע ניתוח יגיע בסופו של דבר למחיר זהה. על כן אם ביררת כמה עולה ניתוח מתיחת פנים, נרתעת והעדפת לרכוש מסכה – דעי שבסופו של דבר תיפרדי כמעט מאותו הסכום עם הזמן, וללא אותו אפקט.

מה קורה בניתוח?

הניתוח מתבצע ביעילות רבה וללא צלקות. בתהליך נתפרת מעטפת השרירים באופן שתומך ברקמות שצנחו עם הזמן ולאחר מכן מורם העור כלפי מעלה כך שהרפיון נעלם , הקמטים מוחלקים ונעלמים. התוצאה מדהימה – מראה צעיר וטבעי עד 10 שנים לפחות!

במסגרת ההליך ניתן לבצע גם הרמת מצח וניתוחי צוואר המונעים את הכפלים הרבים ומאפשרים לכלל הפנים להיראות טוב יותר ללא סימני הזדקנות. לכן בחיפוש אחר ניתוח מתיחת פנים מחיר ורופאים פלסטיים מומלצים, יש להביא בחשבון תוספת עלויות אפשרית, כאשר משולבים בניתוח הרמות מצח והסרה של עודפי השומן באזור התת הלסת ( סנטר כפול ) והצוואר. על מנת ליצור תוצאה סופית מוצלחת של הניתוח . חשוב מאוד להישמע להנחיות הרפואיות שיינתנו לאחר הניתוח ולפעול על פיהן וכן על מנת שלא יגרם כל נזק.

איך יודעים שהניתוח מתאים לי?

הרופא המנתח יחליט על אופן ביצוע התהליך תוך התחשבות בגיל והנסיבות הרפואיות, נוסף על רקע של ניתוח פלסטי בעבר אם קיים. לאחר מכן הוא ימסור לכם את חוות דעתו לגבי התנהלות התהליך ויסביר לגבי מידת הצלחתו והסיכונים הכרוכים בו.

חשוב לכן להיראות טוב? שוקלות לעבור הליך של מתיחת פנים ומחפשות כתובת מקצועית ומנוסה לפנות אליה? אם כן, ד"ר מור הוא הכתובת הנכונה והמתאימה להיעזר בה והמקום המקצועי שבו תוכלנה לקבל את המענה שבו אתן מעוניינות. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון וקביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >