Plastic & Aesthetic

שיטות מתיחת פנים: מציאת השיטה המושלמת לך

עור הפנים שלנו עלול להסגיר בקלות את הגיל ולפעמים אפילו "לבגוד" בנו ולשקף חזות מבוגרת יותר בעקבות קמטים רביםוצניחה של הפנים. כמה שהיינו רוצים להחזיר את הגלגל שנים לאחור !

מתיחת פנים היא כלי הנשק המודרני למלחמה בזמן והגנטיקה והיא נועדה על מנת שנוכל להעניק לעצמנו את המראה היפה, הצעיר והחלק, שהפנים נהנו ממנו כל כך הרבה שנים.

שיטות שונות לניתוח מתיחת הפנים: יתרונות וחסרונות

מתיחת פנים ללא ניתוח – אופציה חדשנית הכוללת השתלת חוטים עדינים הנספגים בעור בטבעיות לאחר התפוגגות ההשפעה שלהם (מספר חודשים) ומטרתה היא ללכוד את העור באמצעות נקודות זעירות ובכך להביא למתיחה פנימית. פעולה פשוטה וקלה ללא ניתוח פולשני, ללא הרדמה וללא תקופת החלמה מיוחדת. אך השפעתה חולפת מהר.

מתיחת פנים הכוללת ניתוח – חתכים, תפירות והידוק היטב שמייצרים את המראה הרענן והצעיר הנחשק כל כך ואינם מותירים צלקות. באמצעות הניתוח ניתן ממש לפסל מחדש את הפנים ולהקנות לעור מראה זוהר ומושך. יש לזכור כי הניתוח ככל ניתוח עלול לגרום להופעת תופעות לוואי וכן ישנה החלמה מלאה למשך שבוע אחד ואיסור על ביצוע פעולות מסוימות עוד מספר שבועות נוספים.

מתיחת פנים חלקית – מתאים לנשים צעירות שהחלו לקבל תווי פנים מבוגרים יותר וסובלות מהזדקנות מהירה או מוקדמת של העור באזורי הלסת והצוואר. זהו מצב ביניים בין הצורך במתיחה מלאה לבין מציאת פתרון ייעודי המתקן רק אזורים מסוימים בעור הפנים. לכן מתיחת הפנים החלקית או המיני מתיחת פנים מתמקדת רק באזורים נקודתיים תוך הסרת רקמות עור עודפות והידוק.

כל שיטה מניבה תוצאות אחרות ויכולה להיות אפקטיבית יותר או פחות על כל מטופל ומטופלת. הרופא יקבע מה איזו פרוצדורה לבצע, ועליכם להיות נכונים לתהליך ולהתכונן לקראת השינוי הקבוע והמרגש.

רוצות לעבור הליך של מתיחת פנים, חלקית או מלאה, או אולי הליך פלסטי אחר? אם כן ד"ר מור הוא הכתובת המתאימה ביותר להיעזר בה והמקום שבו תמצאו את המענה המקצועי, האמין והמנוסה שישמח לעמוד לרשותכן. ליצירת קשר ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך קביעת תור, התקשרו ל – 03-7441618

מאמרים נוספים

מתיחת צוואר

הקדמה: בעידן המודרני, שבו הדגש על יופי ונעורים נמצא בשיאו, מתיחת הצוואר הפכה לאחת מהטכניקות הפופולריות והנדרשות ביותר בתחום האסתטיקה

קרא עוד >

רופא פלסטיקאי מומלץ

רופא פלסטי מומלץ תחום הניתוחים הפלסטיים מתקדם משנה לשנה מספר הטיפולים האסתטיים עולה ויותר פציינטים פונים להזרקות או ניתוחים .

קרא עוד >

עיבוי שפתיים בסיליקון מחיר

עיבוי שפתיים בסיליקון אחת מהפרוצדורות  בפלסטיקה היותר פופולריות בשנים האחרונות היא עיבוי שפתיים בסיליקון. מדובר בהזרקה הנעשית  בעזרת סיליקון או חומצה היאלרונית . לאחרונה

קרא עוד >